Publicat de Ramona Carageala 11.01.2019, 22:25|https://armeanu.ro/
ambalaje, design, web, online
esi poate nu pare, paleta de culori folosita in realizarea unui design pentru ambalajul unui produs are o influenta foarte mare asupra deciziei de cumparare. Deoarece unele culori semnifica sau amplifica unele trairi si sentimente, unii client se pot simti atrasi de unele ambalaje aflate la raft. Desigur, ambalajul ar trebui sa contina si culorile predominante folosite pentru alte campanii de branding. Culoarea este de fapt un factor important in comunicarea vizuala a produsului si este un domeniu in care un designer poate sa schimbe considerabil procentul de achizitie. General vorbind, galbenul semnifica optimism, simpatie; portocaliu inseamna incredere, rosu aduce un plus de entuziasm, energie, tinerete. Verde si albastru sunt culori reci insa care pot transmite emotii puternice.
Design de ambalaj – mesaj
Daca culorile sunt un element important din designul de ambalaj, cu siguranta mesajul este poate cel mai evident si mai influentator.