Director web

Ce înseamnă brandul și cine are nevoie de el?

Publicat de Catalin la 12.03.2021, 19:46 | https://armeanu.ro/
brading
O imagine profesionistă reflectă un produs calitativ și oferă încredere consumatorilor. Deci este corect să asociem cuvântul brand cu calitate, chiar și seriozitate. Însă, în spatele acestor valori, stă de fapt promisiunea brandului. Promisiunea brandului este angajamentul față de consumatori, angajament ce nu se poate comunica dacă nu există în spate un brand bine construit. Deși asociem brandul cu calitatea, acest lucru nu este întotdeauna corect. Unele servicii și produse nu sunt neapărat calititative, ci mai degrabă accesibile. Atunci brandurile își conturează imaginea și promisiunea spre direcția în care urmăresc să se evidențieze. Dacă un brand va oferi produse sau servicii care au prețuri mici, acesta va comunica aceste lucruri prin imagine și mesaje, însă în continuare brandul va avea coerență și unitate. Chiar și în acest caz, al unui brand accesibil, se poate vorbi de calitate. Nu va fi vorba despre calitatea în sine a produsului, ci calitatea brandului care
+ Adauga site + Adauga anunt




Ultimele modele


Newsletter

Completati mai jos adresa de email pentru a primi ultimele informatii de pe site-ul nostru.

Promovare prin articole


Modele de site-uri